Fix 0341146744 ; mob. 0744659028  |  Intrebari frecvente  |  Contacteaza-ne

Oregano Oil (30 ml)

Pret: 85,54 RON

Disponibil cu precomanda

Pretul include taxa TVA de 9%, pretul nu include cheltuielile de livrare.

Oregano Oil (30 ml)
Ulei de oregano
Printre ingredientele active ale uleiului de oregano se numără flavonoidele, cunoscute pentru excelentele lor efecte antioxidante, precum şi câteva uleiuri volatile foarte utile. Unul dintre acestea,  carvacrolul, are un puternic efect antimicrobian, astfel că poate distruge sau împiedica reproducerea bacteriilor sau ciupercilor.
  • Persoanelor care suferă de răceli comune sau simptome uşoare ale tractului respirator superior, pentru inhalaţii. - Persoanelor care suferă de infecţii ale cavităţii bucale, pentru gargară.
  • Persoanelor care suferă de probleme digestive, pentru uz intern.
  • Ca antioxidant, pentru a neutraliza efectele nocive ale radicalilor liberi, derivaţi din metabolismul celulelor.
  • Pentru uz extern, cu scopul de a trata pete, muşcături de insecte şi vânătăi şi a preveni infecţiile microbiene.

Inca din vremea grecilor antici, uleiul de oregano a fost recunoscut pentru beneficiile sale multiple pentru sanatate. Uleiul de Oregano este cunoscut, ca fiind un puternic antiviral, antibacterian, antifungic, antiparazitar si care poate reduce durerea si inflamatia eficient impotriva infectiilor. Unele dintre beneficiile specifice uleiului de oregano sunt, distrugerea de organisme care contribuie la infectii ale pielii sau digestive; intarirea sistemului imunitar; cresterea flexibilitatii musculare, precum si imbunatatirea sanatatii aparatului respirator.

Uz Intern:
 Se administreaza contra virusilor, baceriilor si parazitilor de orice fel incluzand Candida, Giardia duodenalis, Escherichia Coli, Klebsiella pneumoniae, Salmonella enterica, Staphylococcus aureus. Este de asemenea util in: Infectii urinare si Prostatita. Se poate administra de asemena Post Operatoriu pentru a evita infectarea in special cu Stafilocolul Auriu (care poate fi mortala).

Fix 0341146744 ; mob. 0744659028 - Comenzi telefonice
Luni-Vineri, 09:00-18:00

Detalii produs

Categorie: Antiparazitar.

Producator: CaliVita

Filtreaza dupa brand

Vrei sa fii informat prin email despre reduceri, promotii si noutati?